mapa serwisu

3-D serwis

serwis@jurmet.com.pl

Jurmet know-how oraz ciągłe doskonalenie naszych rozwiązań leżą u podstaw rozwoju nowej  koncepcji serwisu 3-D zmierzającej do zapewnienia Państwu wysokich standardów obsługi na wszystkich etapach współpracy, ponieważ Państwa sukces jest naszym sukcesem.
Dział serwisu Jurmet oferuje natychmiastowe wsparcie, aby ułatwić Państwu pracę. Help desk serwis jest dostępny przez telefon, modem lub internet w celu wykonania szybkiej diagnostyki oraz natychmiastowego dostarczenia odpowiednich rozwiązań.
Dostawa części zamiennych jest realizowana szybko i niezawodnie w zależności od dostępności części. Jurmet prowadzi magazyn części zamiennych, który na bieżąco jest uzupełniany po to, aby skrócić do minimum czasy dostawy. Bezpośredni kontakt serwisantów Jurmet z Państwa operatorami pozwala na zredukowanie do minimum kosztów serwisowych oraz powoduje, że koszty utrzymania i serwisu są bardziej przewidywalne.

3-D serwis: serwis „on seat”

Ten wymiar serwisu polega na wykonywaniu działań serwisowych bezpośrednio w siedzibie Jurmet. W istocie sprawna komunikacja między naszym działem serwisu i Państwa operatorami może pozwolić rozwiązać zaistniałe problemy bezpośrednio w naszej siedzibie, co znacznie skraca czas i redukuje koszty serwisu.

Zakres działań na tym poziomie obejmuje następujące czynności:

  • Wsparcie posprzedażowe help-deske przez telefon
  • Komunikacja przez Internet poprzez adres serwis@jurmet.com.pl
  • 48-godzinna dostawa części zamiennych dostępnych w magazynie

3-D serwis: serwis „off seat”

Ten wymiar serwisu polega na wykonywaniu działań serwisowych w Państwa siedzibie. Podjęcie takich działań jest niezbędne w przypadku konieczności wykonania skomplikowanych mechanicznie bądź automatycznie wymian podzespołów, bądź w przypadku konieczności wdrożenia zmian programowych.

Zakres działań na tym poziomie obejmuje następujące czynności:

  • Interwencyjny lub prewencyjny przyjazd ekipy serwisowej maksymalnie w 48 godzin od zgłoszenia w dni robocze
  • Instalacja podzespołów mechanicznych bądź automatycznych u klienta
  • Wdrożenie upgrade oprogramowania
  • Rozbudowa i modyfikacja  istniejących maszyn o dodatkowe opcje
  •  Remonty i modernizacje istniejących maszyn

3-D serwis: serwis „on-line”

  • Diagnostyka „on-line” za pomocą wbudowanego modemu
  • Komunikacja poprzez serwer Jurmet  w celu wymiany filmów instruktażowych
  • Prewencyjne lub standardowe wizyty serwisowe na wezwanie

Kontakt do działu serwisowego:

Tel: +48 56 678-27-77 wew.17
Fax:+48 56  678-27-85
e-mail:serwis@jurmet.com.pl

Kontakt

Jurmet sp. z o.o. Sp. K.
ul. Antoniewo 8
87-162 Lubicz
+48 56 678 27 77
+48 56 678 27 78

jurmet@jurmet.com.pl

Dział handlowy
+48 56 678 27 77
+48 56 678 27 78

Serwis
+48 56 678 27 77
+48 56 678 27 78

 

serwis@jurmet.com.pl

 

Napisz do nas Mapa dojazdu  
Copyright © 2013 Jurmet